Про особливості організації навчально-виховного процесу в 1 класах
- основним видом діяльності на уроках є гра;- основними джерелами роботи на уроці є підручник та звичайний зошит (клітка, коса лінія). Усі інші посібники та зошити з друкованою основою належать до додаткового матеріалу і можуть бути придбаними тільки за власним бажанням батьків;
- організаційні форми на уроці: індивідуальна, парна, групова, колективна;
- види навчальних завдань: інсценізація, дослідження, проекти, залучення життєвого досвіду;
- проведення виховної години – 1 раз на тиждень по 20 хвилин;
- розвантажувальний день – четвер;
- фізкультхвилинки – 2 кожні 15 хвилин уроку;
- домашні завдання не задаються;
- оцінювання навчальних досягнень учнів вербальне увесь навчальний рік;
- перевірка зошитів вербальна;
- тривалість уроків 35 хвили.
Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі
Серед основних новацій такі:- учні п’ятих класів вивчатимуть дві іноземні мови;
- розпочнеться вивчення інформатики;
- передбачено посилення використання здоров’язбережувальних технологій;
- підвищена увага приділятиметься природничій та екологічній освіті.
Період адаптації до навчання у 5-му класі є одним із найважчих періодів шкільного життя.
Це обумовлено сукупністю тих змін, що відбуваються в шкільному середовищі й внутрішньому світі дітей 10-11-річного віку. А саме:
- збільшення обсягу й розмаїтість змісту освіти;
- збільшення ваги багатопредметного навчання й розширення кола вчителів, з якими учні змушені систематично спілкуватися;
- на місце першої вчительки приходить новий класний керівник;
- відбувається перехід до кабінетної системи навчання;